Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Salon Strefa Koloru - SZCZECIN

Świerczewska 50A (od ul. Santockiej za Hurtownią KING w lewo na przeciwko HiperStolarki. Od Zielonogórskiej za Ceramikiem w prawo) Telefon: 508-204-335 E-mail: [email protected] Godziny otwarcia: pon. - pt. 9:00 -17:00 sob. 10:00 - 14:00

KOSZYK

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Asortyment

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

  • ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

 Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.

Prawo to dotyczy konsumentów, czyli osób fizycznych.

Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. Aczkolwiek nie dotyczy się to produktów barwionych na zamówienie klienta.

W tym celu  prosimy wysłać  towar na adres :

Strefa Koloru

UL. Świerczewska 50a

71-066 Szczecin 

Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.

  • ZWROT W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ:

 Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.

 W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym  towarem na nasz adres :

Strefa Koloru

UL. Świerczewska 50a

71-066 Szczecin 

 Kiedy nie można odstąpić od umowy?

  • zakupiona rzecz została wyprodukowana na specjalne zamówienie konsumenta, według jego indywidualnych potrzeb

  • zakupiony przedmiot został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu i ze względów higienicznych traci wartość po otwarciu 

Warunki prawidłowego zwrotu towaru:

1. Towar musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania.

2. Wraz ze zwracanym towarem musi być dołączony dowód zakupu (paragon lub FV)

3.  Przed przystąpieniem do procedury zwrotu towaru przez Klienta, musi być wypełniony przez niego formularz zwrotu/ odstąpienia od umowy i wysłany na adres pocztowy firmy lub adres e-mail: [email protected]

4. Koszt odesłania towaru jest po stronie odsyłającego, zgodnie z treścią regulaminu naszego sklepu

Formularz Zwrotu Towaru/ Odstąpienia od umowy:

Formularz reklamacji: 

Formularz Reklamacji


Witryna stworzona na platformie